خانه های هوشمند

خانه های هوشمند

خانه های هوشمند

خانه های هوشمند

خانه های هوشمند
پژوهش بررسی و مطالعه خانه های هوشمند (Smart home)
بررسی و مطالعه خانه های هوشمند (Smart home)





کلمات کلیدی

پاورپوینت نظریه ارزش تقویتی انتظاری جولیان راتر.

پاورپوینت مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت

نقاط ضعف

فرصت ها و تهدیدها (SWOT).

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت شرایط و مراحل ثبت اختراع

پاورپوینت بررسی معماری مسجد اسلامی مصر با گنبد تک پوسته

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

دوره جامع برندسازی و کسب درآمد از اینستاگرام

دریافت سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings .

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی .

طراحی سایت پخش زنده با php .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلب propositionمدلسازی کالکتور خورشیدی

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان .

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی .

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی

علت شناسی

سنجش و درمان).

پاورپوینت کتاب زراعت عمومی تالیف کمال سادات اسمعیلان .

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)

تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا

طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 4
حجم 18 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل
 

هدف از این نوشتار طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسأله جورج پولیا می باشد.

 

 

ارائه روش حل مسئله جورج پولیا، مهارت های تدریس مسله و مهارت های ضروری یادگیری آموزش ریاضی برای معلم و فراگیران گروه آزمایش، در مقایسه با گروه کنترل، بر کاهش اضطراب ارزیابی ریاضیدانش آموزان تأثیر داشته است.

 


روش حل مسأله جورج پولیا به عنوان روش آموزشی مورد استفاده در پژوهش حاضر از ویژگی هایی که در روش های تدریس سنتی ذکر شده در تحقیقات متفاوت است.از طریق دادن نقشه ی عمل و یا به عبارتی دستورالعملی چهار مرحله ای از تأکید بیش از اندازه بر حفظیات جلوگیری میکند و اضطراب ناشی از تأکید بیش از حد بر "تمرین و تکرار" و به کارگیری قواعد به شکل "حفظ کردن طوطی وار" را در فراگیران کاهش می دهد و این امر به تبع از اضطراب معلم ریاضی که مجری روش تدرسی است نیز می کاهد. بنابراین در پژوهش حاضر نیز فراگیران گروه کنترل که در معرض آموزش های لازم در این زمینه قرار گرفتند، میزان اضطراب معلم ریاضی کمتری را در مقایسه با گروه کنترل  هرچند به میزان اندک نشان دادند و فرضیه فرعی دوم تأیید شد. البته به دلیل اینکه قبل از ارائه ی متغر آموزشی ( راهبردهای حل مسأله) ، طبق نتایج آزمون اضطراب سنج دانش آموزان اضطراب کمی از خود نشان دادند، نتیجه ی پژوهش حاضر با تحقیقات آورده شده ( گرینوود 1984، نورود 1994، تویباز 1992، نیویستید 1998) هم خوانی ندارد.

 

 


روش حل مسأله جورج پولیا بیش از هرچیزی روشی برای ارائه ی مهارت هایی برای توانمندی در حل مسأله است، فراگیران گروه کنترل که در معرض آموزش های لازم در این زمینه قرار گرفتند،میزان اضطراب حل مسأله ی کمتری را در مقایسه با گروه کنترل نشان دادند. بنابراین نتیجه می گیریم که فرضیه فرعی اول ضمن هم خوانی با نظریه ها و تحقیقات انجام شده ،(تویباز1978، استاد بلسکی  ،1985)  ؛ ( نیو استید1998) و (لازاروس1974، اسکپ 1978، گرین وود1984، پترسون و فتما 1985) در این زمینه مورد تأیید قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

رئوس مطالب: 
اهداف جزئی: 
هدف های رفتاری:
الف: هدف های رفتاری درحیطه ی شناختی:
ب – هدف های رفتاری در حیطه روانی – حرکتی
ج – هدف های رفتاری در حیطه عاطفی
پیش بینی رفتارهای وردی: 
ارزشیابی آغازین:
الف – آزمون رفتار ورودی:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی