خانه های هوشمند

خانه های هوشمند

خانه های هوشمند

خانه های هوشمند

خانه های هوشمند
پژوهش بررسی و مطالعه خانه های هوشمند (Smart home)
بررسی و مطالعه خانه های هوشمند (Smart home)





کلمات کلیدی

پاورپوینت نظریه ارزش تقویتی انتظاری جولیان راتر.

پاورپوینت مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت

نقاط ضعف

فرصت ها و تهدیدها (SWOT).

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت شرایط و مراحل ثبت اختراع

پاورپوینت بررسی معماری مسجد اسلامی مصر با گنبد تک پوسته

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

دوره جامع برندسازی و کسب درآمد از اینستاگرام

دریافت سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings .

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی .

طراحی سایت پخش زنده با php .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلب propositionمدلسازی کالکتور خورشیدی

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان .

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی .

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی

علت شناسی

سنجش و درمان).

پاورپوینت کتاب زراعت عمومی تالیف کمال سادات اسمعیلان .

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)

تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

پروپوزال ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی جات استان یزد (خیار گلخانه ای)

پروپوزال ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی جات استان یزد (خیار گلخانه ای)

فرمت فایل : docx

حجم : 999

صفحات : 23

گروه : اقتصاد

توضیحات محصول :

پروپوزال بررسی ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی جات استان یزد (مطالعه موردی  خیار گلخانه ای)

روابط متقابل رقابت به عنوان یک متغییر ساختاری بازار با سایر متغیرهای ساختاری، رفتاری و عملکردی مطرح می ­شوند و ساختار بازار تحت تاثیر ماهیت رقابت و قیمت گذاری در بازار است (دهقانی،1393). ساختار بازار یکی از فاکتورهای مهم در شکل­ گیری قیمت­ می ­باشد (کلایی و همکاران،1394). الگوی انتقال قیمت توسط عواملی مانند ویژگی­ های کالا، انتقال محصول، و ساختار بازار اداره می ­شود و از عناصر مهم برای تولید محصولات با ارزش افزوده است (اهن و لی[1]،2015).

این­که چگونه شوک­های قیمتی در یک بازار به بازارهای دیگر منتقل می­ شوند، انتقال قیمت نامیده می ­شود که این امر می ­تواند به­ صورت افقی (مکانی) یا عمودی باشد (یوسفی و مقدسی،1392) بر پایه نظریه ی اقتصادی کلاسیک در بازار رقابت کامل انتقال قیمت متقارن است(یاوری و همکاران،1393).
هدف این پژوهش بررسی ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی­جات استان یزد (مطالعه موردی: خیار گلخانه ­ای) است.
4-3- فرضیه‌ها/ سئوالات پژوهش:
انتقال قیمت خیار گلخانه ­ای یزد از نظر سرعت متقارن است.
انتقال قیمت خیار گلخانه­ ای یزد از نظر مقدار متقارن است.
[1] Ahn and lee.

قیمت محصول : 12000 تومان

دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۰
امین یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی