۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۰۴
پروپوزال بررسی تاثیر e-crm بر وفاداری مشتری با نقش واسطه رضایت مشتری و نقش میانجی اضطراب (مطالعه موردی:بانک های دولتی شهر تهران)
پروپوزال بررسی تاثیر e-crm بر وفاداری مشتری با نقش واسطه رضایت مشتری و نقش میانجی اضطراب (مطالعه موردی:بانک های دولتی شهر تهران) پروپوزال کامل و بدون نیاز به ویرایش می باشد شامل فرمت پروپوزال و طرح اولیه تحقیق می باشد( شامل بیان مساله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف فرضیات روش گردآوری اطلاعات مواد و روش ها – زمان انجام کار – منابع و…) پروپوزال کاملی است که حدود 2ماه برای نوشتنش وقت گذاشتم |
۹۸/۰۶/۲۳